با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دستور کار مجلس
زیارت عاشورا

رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۱۹۶ نماینده آغاز شد. این اولین جلسه مجلس پس از سه هفته تعطیلات است.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۹۵ قانون مدیریت خدمات کشوری (طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان) است.

امروز نمایندگان همچنین دو نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی با انتخاب مجلس به عنوان ناظر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار دارند.

وکلای ملت امروز همچنین گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود را بررسی خواهند کرد.

ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون انرژی در مورد طرح حمایت از صنعت برق کشور نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح یک فوریتی توسعه و بهینه‌سازی آب شرب شهری و روستایی را در دستور کار دارند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394برچسب:, | 9:4 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |